torstai 2. toukokuuta 2013

Gede+Rommel 14.4.2013

Hei kaikki! :) Oon ollu taas tosi laiska kirjottamaan, mut aattelin että näistä häistä mun on pakko kirjottaa ku ne oli kuitenki tosi iso juttu!! (: Tiiän että niistä on jo melkeen kuukausi, mut parempi myöhää ku ei milloinkaa tai jotain sinnepäi :D Ja varotan että kuvia on paaaaaaljon (8

Eli sunnuntaina 14.4.2013 mun ystävä, nuoriso-ohjaaja ja isosisko Gede meni naimisiin :) Herättiin kaikki aamulla aikasin ja mentiin valmistautumaan. Kaikki tytöt yhteen paikkaan ja pojat toiseen :)

Me valmistaudutaan ;)

Tässä me kuvauksissa :) Ja oon tosi mukana :D
Ja pojat kuvauksissa :)
Ootetaan Gedeä :)

 




























Morsiusneidot ja sulhaspojat :*
Kaaso ja bestman :)



ISO HALI <3


Pikkuveli <3
Arian laulaa :)
KEVIN <3 :*
Ne oli tosi hienot häät ja meillä kaikilla oli tosi kivaa :) Onnee vielä Gede ja Rommel <3! 

Yritän taas muistaa kirjotella aktiivisemmin :p Nyt mulla ei ees oo mitään hyvää syytä miks en oo kirjottanu.. En oo vaa jaksanu :D 

Heihei! xoxo

-verkku-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Vooii kommentit on tervetulleita !! <3