torstai 30. toukokuuta 2013

Last Days :(

Hei taas kaikki! :) No muutaman päivän päästä tulee täydet 10 kk.. Pakko sanoo, että tää "vuosi" meni liian nopeesti :/ En oikeen oo vielä päättäny missä päin tätä maapalloa haluisin asua :D On ollu tosi haikeet kaks viikkoa ku on joutunu hyvästeleen nii monta ihanaa ihmistä :( Koulu tosiaan loppu jo viikko sitte ja nyt on KESÄLOMA!! :) Keskiviikkona oli mun viimiset harkat Planet Footballissa ja tulee kyllä ikävä niitä kaikkia :( Paitsi Chrisin saatan nähä Suomessa :)

No en mää oo tätä viimistä viikkoa vaan istunu kotona itkemässä :D Tiistaina käytiin viimisen kerran Mae Phimissä.. Nyt ollaan tosiaan myyty ne molemmat asunnot sieltä :P Ei oo enää taloa Thaimaassa, mutta muita syitä tänne tulemiselle kyllä löytyy :) Keskiviikkona oli tosiaan ne viimiset harkat ja melkein tuli itku muttei kuitenkaan :D Ja eilen olin Centralissa Kostin ja Inkan kans :) Ainut asia mistä mulla on kuvia :D

Kävin eka äitin, iskän ja Oliverin kans syömässä... NAM :3
Hihii caramel frappucino ja Kostin suklaakakku :)
Sit mentiin elokuviin kattomaan Fast & Furious 6. Jos joku on aatellu käydä kattomassa sen nii MENE!! Se oli tosi hyvä :)
Oltiin muuten tosi läskejä :D Mut mun oli pakko saada maistaa tota vielä ku ekalla kerralla olin varma, että se maistu tutulle.. Sitte tajuttiin et ei vitsi tää maistuu Jacky-vanukkaalle :D
Ja sit me yritettiin näyttää söpöiltä ja epäonnistuttiin :)

Tänään mulla ja Oliverilla ois vielä semmonen kiva juttu et ensin mennään syömään jätskit Svensen's:lle ja myöhemmin on meijän läksiäiset :) Mennään ekaks syömään kavereitten kans ja sit yöks meijän kaverille (:
Espanjaki siellä jo näkyy jossain lähitulevaisuudessa :D Eli maanantaina jään lentokentälle oottamaan, että loput Fifteen-porukasta tulee ja sitte wiiiiiiiiii ESPANJA :) Vähän oon stressaantunu tästä pakkaamisesta ku pitää miettiä, että mitä tarvii Espanjassa ja mitkä saa lähettää äitin ja iskän kans Kokkolaan :D No mut siitäki urakasta on nyt päästy ja oon vapaaaaaa :D 

Nyt meen vielä siivoomaan huoneen loppuun ._.

Heihei ja pussss

-Verkku-

1 kommentti:

  1. Moikka :) Sulla pukkaa reissua, huh!Oot onnentyttö :)Turvallista kotimatkaa ja tervetuloa Suomeen (ees hetkeks;))

    VastaaPoista

Vooii kommentit on tervetulleita !! <3